Uw relaties verwachten van u dat u hen op de hoogte stelt van de ontwikkelingen op uw vakgebied. Dat wil niet zeggen dat u alles maar een op een moet doorsturen. Uw relaties stellen hoge eisen aan uw dienstverlening en verwachten maatwerk van u. Het verzorgen van maatwerk in informatie kost veel tijd. Iedereen heeft zijn eigen informatiebehoefte. Informanagement speelt daar op in door uw relaties te informeren aan de hand van een door u ingesteld profiel. Geen details maar relevante onderwerpen samengevat in leesbare taal.
Omdat u de toegevoegde waarde bent in het informeren van uw relaties worden de nieuwsbrieven opgemaakt in uw huisstijl zodat u maximaal in beeld komt bij uw relaties.
Informanagement verzorgt een maandelijkse e-mailnieuwsbrief en zes keer per jaar een papieren nieuwsbrief. U kunt per relatie aangeven hoe zij geïnformeerd dienen te worden. Beide nieuwsbrieven worden klantspecifiek samengesteld. U kunt uw eigen teksten aan de nieuwsbrieven toevoegen. Informanagement verzorgt de handling en verzending.
Informanagement geeft u daarnaast de mogelijkheid om eigen mailings samen te stellen, bijvoorbeeld een uitnodiging voor een klantenavond of een persbericht. Een eigen mailing kunt u op ieder gewenst moment versturen naar uw medewerkers en/of relaties.
Klanten komen van rechts en hebben dus voorrang: besteed uw nieuwsvoorziening uit!