Informanagement Informanagement
  • Home
  • Producten
    • Papieren nieuwsbrief
    • E-mailnieuwsbrief
    • Nieuwsfeed
    • Social media
    • InforWijzers
    • Mobile App
    • InforMailer
    • Koppelingen
    • Overige uitgaven
  • Referenties
  • Samenwerkingen
  • Blog
  • Contact
  • Mijn Informanagement
    • Informanagement Portal
    • Inloggen proefabonnement
    • Planning 2023
Informanagement Informanagement
  • Home
  • Producten
    • Papieren nieuwsbrief
    • E-mailnieuwsbrief
    • Nieuwsfeed
    • Social media
    • InforWijzers
    • Mobile App
    • InforMailer
    • Koppelingen
    • Overige uitgaven
  • Referenties
  • Samenwerkingen
  • Blog
  • Contact
  • Mijn Informanagement
    • Informanagement Portal
    • Inloggen proefabonnement
    • Planning 2023
apr 11
4 tips om meer uit uw LinkedIn bedrijfspagina te halen

4 tips om meer uit uw LinkedIn te halen

  • 11 april 2017
  • Blog

Heeft u een bedrijfspagina op LinkedIn? Dan zal deze voornamelijk worden gebruikt voor het tonen van informatie over uw bedrijf en als etalage voor uw producten en/of diensten. Als uw doelgroep gebruik maakt van LinkedIn is het belangrijk dat u uw LinkedIn bedrijfspagina regelmatig voorziet van nieuwe informatie. Door kennis en informatie te delen via uw bedrijfspagina brengt u uw bedrijf onder de aandacht bij uw doelgroep. Hoe doet u dat?

Wij geven u vier tips om meer uit uw LinkedIn bedrijfspagina te halen.

  1. Maak gebruik van afbeeldingen en foto’s
    Een nieuw artikel op LinkedIn valt meer op met een begeleidende afbeelding. Let er wel op dat u het juiste formaat gebruikt van de afbeelding. LinkedIn maakt gebruik van verschillende formaten afbeeldingen, zie https://goo.gl/jC6Fpo voor een overzicht. Wilt u een video plaatsen bij uw update, dan kunt u het beste gebruik maken van een video die u al op YouTube geplaatst hebt. Op YouTube geplaatste video’s spelen namelijk automatisch af op LinkedIn en zorgen ervoor dat de bezoeker op uw bedrijfspagina blijft.
  1. Maak gebruik van een schema om uw content te plaatsen
    Zorg voor een goede balans bij het plaatsen van content op uw LinkedIn bedrijfspagina. Wanneer u teveel content plaatst, bijvoorbeeld meerdere artikelen op één dag, dan loopt u het risico dat LinkedIn uw content gaat beschouwen als spam. Plan uw artikelen in op verschillende dagen in de week en plaats binnen deze week niet meer dan drie artikelen.
  1. Laat uw medewerkers meedoen
    Uw bedrijfspagina wordt sneller gevonden als uw medewerkers in hun profiel op LinkedIn aangeven dat zij bij u werken. Hierdoor is uw bedrijfspagina gekoppeld aan het persoonlijke profiel van de medewerker. Uw medewerkers kunnen uw bereik op LinkedIn vergroten door de content op uw bedrijfspagina te delen met hun netwerk. Zo maakt u van uw medewerkers ambassadeurs voor uw bedrijf. Zijn uw medewerkers nog niet actief op LinkedIn? Vraag ze om zich aan te melden!
  1. Maak gebruik van de analyses en statistieken binnen uw LinkedIn bedrijfspagina
    LinkedIn houdt statistieken bij van de bezoekers van uw bedrijfspagina en van de content die uw bezoekers delen of interessant vinden. Maak gebruik van deze statistieken om te kijken wat uw bezoekers interesseert en pas uw content hierop aan.

Wilt u graag met LinkedIn aan de slag, maar ontbreekt het u aan tijd of aan content, dan kunt u bij Informanagement terecht voor het automatiseren van uw social media content.

Meer informatie over social media
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • E-mail

Laat een reactie achter Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Recente berichten

  • Het kan lonen om te procederen om het procederen
  • De soep of soap van de toeslagenaffaire
  • Moeten we niet stoppen met vliegen?
  • De transitievergoeding moet op de helling!
  • E-mailnieuwsbrieven en spam

Archieven

  • november 2021
  • februari 2021
  • mei 2020
  • februari 2020
  • december 2019
  • augustus 2019
  • april 2019
  • september 2018
  • mei 2018
  • juni 2017
  • april 2017
  • januari 2017
  • juli 2016
  • mei 2016
  • februari 2016
  • oktober 2015
  • september 2015
  • augustus 2015
  • december 2014
©2021 Informanagement bv   -   Privacy Verklaring   -   Algemene Voorwaarden   -   Sitemap